LAB Intervisie – E-mailmarketing (Mailchimp)

Wat gaan we tijdens deze intervisie doen?

Deze online sessie van zo’n 60 minuten waarin we elkaars e-mailmarketing gaan bekijken, feedback geven, creativiteit inbrengen en hierdoor van elkaar gaan leren. Iedereen krijgt 15 tot 20 minuten voor het volgende:

  • Je brengt 1 campagne in die je graag wil bespreken. 
  • Deze ligt je toe: wat is het doel, wie is de doelgroep, hoe presteert hij op dit moment volgens jou, wat is je grootste uitdaging en wat heb je al geprobeerd om het doel te bereiken?
  • Hierna gaan we samen kijken wat er anders of beter kan. 

Na afloop moet jij minimaal 1 concrete actie hebben om de campagne te verbeteren. Om de maand plannen we een BRIGHTN LAB intervisie per onderwerp. 

Wat haal je uit deze sessie?

Minimaal 1 actiepunt
Iets wat je morgen kunt doen om de campagne beter te laten presteren.
Inspiratie
Je ziet hoe anderen campagnes inrichten en dit gaat jou inspireren voor jouw toekomstige campagnes.
Kennis
Jij doet iets op jouw manier. Maar is dat altijd de beste of slimste manier? Door met anderen te sparren voorkom je tunnelvisie.
Een netwerk
Collega's op afstand noemen we onze members ook wel. Wie bel jij de volgende keer als je vastloopt? Juist. Een mede-members, want nu weet jij waar ieder zijn expertise ligt.

Deelnemen?

Members van BRIGHTN
Heb je een membership bij BRIGHTN? Dan kun je deze intervisie bijwonen. Hiervoor hoef je geen credits in te leveren.
Professionals zonder membership
Marketeers of communicatie professionals die nog geen membership hebben kunnen eenmalig een wildcard aanvragen voor gratis deelname. Scroll naar beneden voor het aanvraagformulier.

Andere trainingen