Roel Bijvelds
Eigenaar & trainer
Wil jij jouw marketing en communicatie ‘in huis’ halen? Met een marketeer die weet wat er speelt en direct kan bijsturen? Zonder uurtje-factuurtje? Maar wél met alle kennis en expertise van een bureau?
Jij vertelt ons wie jij zoekt, voor hoeveel dagen per week en wij vertalen dit naar een functieprofiel, vacaturetekst en de benodigde acties om werving op te starten.
Wij gaan voor jou op zoek naar de beste match. Dit doen we tegen een fors lager tarief dan werving- en selectiebureaus.
Jouw marketeer heeft behoefte aan ontwikkeling en uitdaging. Wij ontzorgen jouw organisatie op dit vlak zodat jij je kunt richten op waar jij goed in bent.
Wij vertellen je graag hoe wij werken, wat dit je oplevert en wat je ermee bespaart.
Want het is toch vreemd dat je alleen met een flinke zak geld de expertise van een bureau in huis kunt halen?
Jouw marketing kan slimmer, sneller en effectiever. Hoe? Simpel: door meer in huis te halen. Want wat als je een collega laat doen waar je eerder een bureau of freelancer voor betaalde? Dat resulteert niet alleen in lagere kosten. Kennis blijft in huis, je kunt veel sneller schakelen en door te investeren in de ontwikkeling van jouw marketeer(s) vergroot je de kans dat deze langer bij jou blijft. Win-win-win!
Kan jouw marketingafdeling extra capaciteit, kennis en creativiteit gebruiken? Benut ons netwerk van professionals die openstaan voor een uitdagende, nieuwe werkplek in combinatie met leren via BRIGHTN.
Wij stellen een rolprofiel op, delen de vacature en doen werving en selectie. Waarbij jij uiteraard het laatste woord hebt.
De eerste 90 dagen van onze samenwerking zorgen wij voor een zachte landing. Wij weten met welke goede, eerste taken jouw marketeer aan de slag kan.
Zo zorgen we voor een stevig fundament van jouw marketing.
Ruimte voor ontwikkeling is één van de belangrijkste vereisten voor een tevreden professionals.
Dus je kunt een uurtarief betalen voor iemand die slechts een paar uur per maand voor jou werkt. Of je creëert een betrokken en loyale collega door te investeren in vakinhoudelijke training en persoonlijke begeleiding.
Wij zouden het wel weten…
Met inmiddels 30 professionals – and counting – uit het marketing en communicatie vakgebied valt er heel wat van elkaar te leren en te inspireren.
Laagdrempelige toegang tot feedback van vakgenoten die niet bedrijfsblind zijn geworden is enorm waardevol.
Google is a marketeer’s best friend, maar wij zijn de ultieme BFF.
Dagelijks staan we klaar voor brandende vragen of kijken en klikken we mee. Zo hoeft jouw marketeer onze missers van de afgelopen 15 jaar niet te herhalen.
‘A fool with a tool is still a fool’, zei B.A. Baracus ooit. Maar een marketeer kan niet zonder goede tooling.
Denk aan programma’s voor beeldbewerking (Adobe en Canva) of het multifunctionele wonder platform Monday (groot fan) en een abonnement waar je met al je juridische marketingvragen terecht kunt.
Bekijk onze verschillende opties, je bepaalt zelf de mate van diepgang en intensiteit van je collega’s persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling als marketing/communicatie professional.
We hebben voor iedere fase van hun carrière een passend aanbod van trainingen en begeleiding.
4 eenvoudige redenen om jouw marketing anders te organiseren.
Eigenaar & trainer
Talent coach
Learning & Development specialist
Eigenaar & trainer