Wil je graag de basics leren van het adverteren via Facebook en Instagram? Dat leer je in deze korte workshop waar we ook direct een simpele campagne live gaan zetten. Dus naast wat theorie ook direct zelf aan de slag!
Deze workshop is voor iedereen geschikt die geen of weinig kennis heeft over het adverteren via Meta Ads. Dit is de voorbereidende workshop op de SKILL Meta Ads Specialist.
Wordt gepland bij voldoende aanmeldingen!
Roel Bijvelds adverteert al meer dan 11 jaar via Facebook en Instagram, dus hij kan je alles vertellen over de mogelijkheden van Meta Ads
Opkomende trends zoals gepersonaliseerde marketing, AI voor klantenservice, en influencer marketing stellen bedrijven in staat hun doelgroep effectiever te bereiken. Door deze technologieën te integreren, kunnen bedrijven een meer op maat gemaakte en authentieke merkervaring bieden, wat leidt tot betere klantbetrokkenheid en -loyaliteit.
De effectiviteit van een marketingcampagne kan gemeten worden door gebruik te maken van Key Performance Indicators (KPI’s) zoals Conversieratio, Return on Investment (ROI), Cost per Acquisition (CPA), en Engagement Rate. Deze KPI’s bieden inzicht in de prestaties van de campagne, van het aantrekken van bezoekers tot het omzetten in klanten en de interactie met de content. Het kiezen van de juiste KPI’s hangt af van de specifieke doelen van de campagne. Regelmatige analyse van deze KPI’s is essentieel voor het optimaliseren van toekomstige marketinginspanningen.
Ja, ook met een eigen marketeer kun je profiteren van een BRIGHTN membership. Hij of zij sluit(en) aan bij BRIGHTN en worden direct onderdeel van onze community. Wij ondersteunen jouw marketeer(s) daarna met trainingen en strategisch marketingadvies.
Via dit formulier kun je jezelf aanmelden voor de training. Ben je nog geen member? Dan kun je hier aangeven dat je interesse hebt in één van onze trainingen. Wij nemen dan spoedig contact met je op over de mogelijkheden.