TikTok marketing

Waar gaat deze training over?

Over TikTok. Uiteraard. Maar tegelijkertijd ook over de contentvorm die je van TikTok kent: de korte video’s. Feie, oprichter van ClickTok, neemt jullie mee in zijn ervaringen met dit social kanaal. 

Wat je gaat leren:

  • Even kort wat TikTok is, hoe het is ontstaan en tot wat het is geëvolueerd. 
  • Welke doelgroep kun je bereiken? Een brede kijk op de echte gebruikers. Spoiler: dat zijn allang niet meer alleen tieners.
  • Wat is de impact op je brein? Wat doet de content van TikTok met je brein? Uitgelegd met breinscans door expert Martijn den Otter. 
  • Wat zijn de marketingmogelijkheden? Met een focus op organische groei, maar ook paid advertising en influencer marketing bespreken we.

Wat kun je verwachten:

  • Herkenbare voorbeelden: Niet alleen de grote merken, maar zeker bedrijven vergelijkbaar met waar jij werkt.
  • Ruimte voor vragen: Er is tussendoor en op het einde voldoende tijd en ruimte om je prangende vragen te stellen.

Maximaal 18 deelnemers en vol = vol!

Meer informatie

Resultaat na deze training
Je weet hoe en of je TikTok in kunt zetten voor jouw bedrijf.
Voorkennis
Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.
Tijdsinvestering
De tijd die je voor deze CLASS nodig hebt is ongeveer 2,5 uur.
Locatie en deelname
Deze training is bij BRIGHTN. Als member kun je hieraan deelnemen.
Afronding
Je ontvangt geen certificaat na deelname.
Vervolg
Er staat (nog) geen vervolg op deze training op de agenda.

Hier wil ik bij zijn!

Members van BRIGHTN
Heb je een membership bij BRIGHTN? Dan kun je deze training kosteloos bijwonen.
Professionals zonder membership
Marketeers of communicatie professionals die nog geen membership hebben kunnen deze training niet bijwonen.
Over de trainer
Feie Verouden (ClickTok)

Feie Verouden, oprichter van ClickTok, is een pionier in short form content. Zijn passie voor social media en content creatie begon al op 15-jarige leeftijd. Met ClickTok helpt hij bedrijven zich op innovatieve wijze te profileren via TikTok en andere kanalen. Zijn mantra “Creëren om te inspireren” weerspiegelt zijn missie om via unieke content concepten miljoenen mensen te bereiken en te inspireren. 

Andere trainingen