Maximaal 10 deelnemers en vol = vol!

Wat je gaat leren in deze conversie optimalisatie training?

  • Theoretische basis, waarbij je kernconcepten van gedragspsychologie zoals het Fogg Behavior Model en de twee denksystemen van Kahneman leert begrijpen.
  • Hoe je deze concepten kunt toepassen om de triggers, ability en motivation van je doelgroep te vergroten, met een speciale focus op Cialdini’s 7 principes van overtuiging.
  • Oefeningen die direct toe te passen zijn op je eigen projecten, met direct feedback vanuit een CRO-specialist en samenwerking met andere deelnemers.

Informatie over de training

Locatie

Het beste werkt het als we deze training fysiek bij BRIGHTN HQ kunnen geven. Hebben we een groepje members bij elkaar dat de voorkeur heeft voor online? Dan is dat ook geen probleem.

Tijdsinvestering

De training zelf zal zo’n 5 uur duren. Wil je echter zoveel mogelijk uit deze workshop halen, dan raden wij je aan om daarna zelf actief aan de slag te gaan met het geleerde. Learning by doing!

Afronding

Je ontvang een digitaal certificaat, zodat jij je nieuwste skills kunt showen op Linkedin.

Opvolging

Er is (nog) geen vervolgtraining. Via de 1:1’s kun je wel extra ondersteuning krijgen. Laat ons weten als je dit graag wilt!

Veel gestelde vragen

Dit is een training waarvan wij vinden dat iedere marketingprofessional hem moet volgen. In deze training wordt fundamentele kennis gedeeld die je op verschillende plekken en niveaus kunt toepassen. Dus heb je deze training nog niet eerder gevolgd, dan is het antwoord ‘ja’.

Ja, veel trainingen geven we regelmatig opnieuw. Meld je aan en bij voldoende aanmeldingen gaan we hem opnieuw plannen!

Zoveel als je wilt! In onze memberships bieden we onbeperkte deelname aan.

Workplace is onze community app waar alle members toegang tot hebben. Ben je geen member, dan kun je de link dus niet bekijken. Ben je wel een member? Contact dan academy@brightn.nl en wij zorgen dat je z.s.m. toegang krijgt.

Nee, onze trainingen en workshops zijn enkel voor onze members. Een enkele training maken wij beschikbaar voor niet-members, maar dat staat dan duidelijk bij de training vermeld. Wil je member worden? Klik dan snel boven in je scherm op de groene button! 😉

Een membership is er vanaf € 295 per maand. Voor alle details kijk je hier.

4.5 “Voor mij was BRIGHTN echt een lichtpuntje. Ik werk nu voor meerdere werkgevers en dat is de afwisseling die ik zocht. Daarbij is het mega leerzaam én kan ik mijn eigen leerpad richting geven.” Jesse Member bij CirculWare & Raaker
4 Dankzij BRIGHTN ben ik veel bewuster bezig met mijn ontwikkeling en mijn doelen, zij ondersteunen mij hierbij door persoonlijke trainingen / workshops aan te bieden en elk kwartaal even stil te staan bij mijn vooruitgang. Het is ook waardevol om deel uit te maken van een netwerk van marketing- en communicatieprofessionals, om elkaar te helpen en inspireren! Fenne Member bij van den Heuvel & SLB Group
5 Onwijs fijn om met like-minded mensen adviezen en ideeën te kunnen delen. Een soort vriendengroep waarmee je over werk kunt sparren! Twan Member bij Instra & Caromi

Let’s meet de trainer

Als CRO / UX specialist zorg ik ervoor dat bedrijven meer resultaat halen uit hun website en marketing uitingen. Ik doe data analyse, gebruikersonderzoek én baseer mij op UX richtlijnen en principes uit de gedragspsychologie. Zo kom ik tot concrete ideeën om een website of uiting te verbeteren. Ik werk het uit, manage de implementatie en zet eventueel A/B testing in. Dit doe ik voor webshops, b2b, recruitment websites en allerlei andere soorten bedrijven.

Interesse? Leuk!

Via dit formulier kun je jezelf aanmelden voor de training. Ben je nog geen member? Dan kun je hier aangeven dat je interesse hebt in één van onze trainingen. Wij nemen dan spoedig contact met je op over de mogelijkheden.

Professionals bij deze bedrijven gingen je voor

Proludic
WDL kredietfondsen
Massimo
Circulware
Thibo
Wolbert Fysio
Vitalve
Vaex
maashorst
t zusje
instra
Woodfield
excluton
Van donzel
van den heuvel
Van Tienen
Lazzarella
Raaker

Andere trainingen

Content creatie, Tools

Fotograferen met je mobiel!

5

We gaan de mist in bij het maken van de perfecte foto omdat we te snel knippen, niet precies weten wat alle knopjes doen, of niet de juiste apps gebruiken om onze foto’s op te poetsen. Tijdens de workshop pakken we dat allemaal aan, zodat jij straks foto’s maakt waar je écht trots op kunt zijn.

Meer informatie
Online marketing

Google Ads | LAB

4.5

Trek je labjas aan en laat je inspireren over Google Ads.

Meer informatie
Inspiratie

Inspiratiesessie met René van der Zel

4.1

Laat je inspireren door het ondernemersverhaal van René

Meer informatie
Fundamentals

Online sparren met marketeers | B2B sessie

4.5

Werk jij als marketeer binnen een B2B omgeving en heb je behoefte om te sparren met vakgenoten die in een vergelijkbare omgeving werken? Dan is deze LAB sessie via Google Meet net wat voor jou! Je gaat met 3 andere marketeers een uur lang sparren en creativiteit inbrengen. Iedere deelnemer krijgt 20 minuten voor zijn of haar case. Gegarandeerd nieuwe inzichten en actiepunten na dit online uurtje! Zo leren we van én met elkaar.

Meer informatie
Offline

Online sparren met marketeers | Interne communicatie sessie

4.1

In deze interactieve LAB intervisie interne communicatie werk je samen met marketingprofessionals aan interne communicatievraagstukken, onder begeleiding van Roel. Ontdek praktische oplossingen en verbeter je vaardigheden in deze interactieve sessie.

Meer informatie
Content creatie, Tools

Slim schrijven met ChatGPT

4.4

In een tijd waarin jij gaat als de brandweer maar technologie nog sneller, is ChatGPT jouw partner in crime om jouw teksten schandalig goed te maken. In deze trainingen nemen Ankie en Roel je mee in de wereld van AI. Jouw creativiteit gecombineerd met de efficiëntie van ChatGPT is de ideale combinatie voor wervelende teksten. Dus klim in die pen en meld je aan voor Slim schrijven met Chatgpt.

Meer informatie