Geef aandacht aan SDG’s (duurzaamheidsdoelstellingen)

Waar gaat deze training over?

Ben je een marketeer en wil je jouw bedrijf helpen om op een duurzame manier te groeien en zich te onderscheiden van de concurrentie? Dan is deze CLASS “Duurzaamheid en branding: hoe integreer je de SDG’s” iets voor jou!

Tijdens deze interactieve sessie leer je meer over de Sustainable Development Goals (SDG’s) en hoe je de SDG’s kunt verbinden met het merk. Hierdoor kun je met het merk een positieve boost geven aan de medewerkers, het bedrijf en de wereld. Je krijgt in deze CLASS handvatten en praktische tips om de SDG’s te verbinden met de bedrijfsdoelen en hoe je deze kunt communiceren naar je doelgroep.

Schrijf je nu in voor deze training en ontdek hoe je duurzaamheid en branding kunt combineren!

Meer informatie

Resultaat na deze training
Je weet wat SDG's zijn en hoe je deze kunt toepassen in de praktijk. Je hebt handvatten en praktische tips om de SDG's te verbinden met de bedrijfsdoelen.
Voorkennis
Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.
Tijdsinvestering
De tijd die je voor deze CLASS nodig hebt is ongeveer 2 uur.
Locatie en deelname
Deze class is hybride. Je kunt dus fysiek aanwezig zijn bij BRIGHTN op kantoor of online deelnemen. Geef je voorkeur aan bij de aanmelding. We kunnen geen garanties geven. Wanneer er teveel fysieke aanmeldingen zijn, is het op basis van volgorde inschrijving.
Afronding
Er zal geen certificaat worden uitgereikt na afloop.
Vervolg
Er is geen specifieke training als vervolg.

Deelnemen?

Members van BRIGHTN
Heb je een membership bij BRIGHTN? Dan kun je deze CLASS bijwonen. Hiervoor hoef je geen credits in te leveren.
Professionals zonder membership
Marketeers of communicatie professionals die nog geen membership hebben kunnen eenmalig een wildcard aanvragen voor gratis deelname. Scroll naar beneden voor het aanvraagformulier.
Over de trainers

Met de jarenlange ervaring als ondernemer levert Frank Cuijpers een waardevolle bijdrage aan de ontwikkeling van betekenisvolle bedrijven. Zijn rustige uitstraling, kennis van merk gestuurd ondernemen en organisatie-DNA, aangevuld met een sterk relevant netwerk, zet hij in om mensen in hun kracht te zetten.

Kennis, ervaring, opleiding
Generalistisch opgeleid op het gebied van management, (bedrijfs)economie en recht, met een specialisatie op het gebied van duurzaam ondernemen (MVO), in combinatie met NLP. Naast zijn rol bij Flow+ actief als strategisch partner bij een branding agency en founder van BIC Institute. Jarenlang frontman en mede-founder van diverse ondernemingen, pionier en innovator. Reeds sinds jonge leeftijd al actief binnen het MKB.

`Duurzaamheid is geen trend, het is een must voor elk toekomstbestendig merk`

Andere trainingen