Het doel van deze kennissessies is inspireren en je algemene kennis van marketing en communicatie up-2-date te houden. Op het begin of einde van je werkdag en met een duur van zo’n 1,5 tot 2 uur. Naast fysiek, ook digitaal te volgen.

Door doen, leer je het snelst. Daarom bieden we workshops van één of meerdere dagdelen aan om specifieke competenties te verbeteren. Je gaat voor je bedrijf écht iets maken of bedenken. Jij leert iets nieuws en het bedrijf heeft er direct profijt van. Win-win!

Door doen, leer je het snelst. Daarom bieden we workshops van één of meerdere dagdelen aan om specifieke competenties te verbeteren. Je gaat voor je bedrijf écht iets maken of bedenken. Jij leert iets nieuws en het bedrijf heeft er direct profijt van. Win-win!

Van elkaar kun je veel leren én het is leuk om met vakgenoten te sparren. Tijdens deze sessies gaan we een dagdeel aan de slag met een uitdaging van een bedrijf. Met 5 tot 8 members gaan we in een brainstorm van een paar uur de oplossing zoeken.