Wat je gaat leren

  • Hoe mond-tot-mondreclame écht werkt (en waarom je het niet aan toeval moet overlaten)
  • De kracht van verhalen die mensen willen doorvertellen
  • Hoe je als MKB-bedrijf gespreksstof creëert zonder groot budget
  • Een praktische methodiek om mond-tot-mond structureel in te zetten
  • Inspirerende praktijkvoorbeelden uit het boek Iedereen praat erover

Er is ruimte voor een beperkt aantal deelnemers dus schrijf je snel in!

Praktische info over de training humoristisch schrijven

Locatie en deelname

Deze sessie vindt plaats op een inspirerende externe locatie, centraal gelegen en goed bereikbaar. Je volgt de training samen met andere BRIGHTN-members én hun introducees: professionals die beslissen over de koers van marketing en communicatie in het MKB. Een krachtige mix van denkers en doeners, die samen willen groeien.

Tijdsinvestering

De totale sessie duurt zo’n 2,5 uur.
We starten met een energieke masterclass van ongeveer een uur, gevolgd door ruimte voor vragen, reflectie en gesprek. Daarna sluiten we af met een informele borrel – de perfecte gelegenheid om door te praten en inspiratie te delen. Je verlaat de sessie met frisse ideeën én praktische actiepunten.

Opvolging

Wil je hierna doorpakken? Dan is er de mogelijkheid om met jouw team of organisatie een verdiepende sessie of workshop te plannen. Zo vertaal je ideeën naar impact – en zorg je dat mond-tot-mond geen toevallig succes is, maar een vaste strategie.

Veel gestelde vragen

 Ja, juist! Deze sessie is bedoeld voor members én een introducee. Denk aan je leidinggevende, een directielid of iemand die beslissingen neemt over marketing binnen jouw organisatie.

 Nee hoor. De masterclass is prima te volgen zonder voorkennis. Heb je het boek al gelezen? Dan haal je juist extra verdieping uit deze sessie.

Laat het ons zo snel mogelijk weten. Afmelden kan kosteloos, maar graag op tijd – we houden rekening met beperkte plekken.

Nee. Dit is geen verkooppraatje, maar een inhoudelijke kennissessie. De sessie is gebaseerd op het gedachtegoed uit Iedereen praat erover en bedoeld om jou verder te helpen.

 Zeker. Tijdens én na de masterclass is er ruimte voor interactie en reflectie. En natuurlijk kun je tijdens de borrel nog even doorpraten met Rob of andere deelnemers.

4.5 “Voor mij was BRIGHTN echt een lichtpuntje. Ik werk nu voor meerdere werkgevers en dat is de afwisseling die ik zocht. Daarbij is het mega leerzaam én kan ik mijn eigen leerpad richting geven.” Jesse Member bij CirculWare & Raaker
4 Dankzij BRIGHTN ben ik veel bewuster bezig met mijn ontwikkeling en mijn doelen, zij ondersteunen mij hierbij door persoonlijke trainingen / workshops aan te bieden en elk kwartaal even stil te staan bij mijn vooruitgang. Het is ook waardevol om deel uit te maken van een netwerk van marketing- en communicatieprofessionals, om elkaar te helpen en inspireren! Fenne Member bij van den Heuvel & SLB Group
5 Onwijs fijn om met like-minded mensen adviezen en ideeën te kunnen delen. Een soort vriendengroep waarmee je over werk kunt sparren! Twan Member bij Instra & Caromi

Let’s meet de trainer

Rob de Groot is medeoprichter van BRIGHTN én eigenaar van Raaker. Met een scherp oog voor wat mensen écht raakt, helpt hij bedrijven om zichtbaar te zijn op een manier die natuurlijk voelt – en werkt.

Hij schreef het boek Iedereen praat erover, over de kracht van mond-tot-mondreclame als strategisch marketinginstrument. Geen theoretisch verhaal, maar een aanpak die geworteld is in de praktijk van het MKB.

Tijdens deze sessie deelt hij zijn inzichten, verhalen én methodiek – zodat jij er direct mee aan de slag kunt in jouw organisatie.

Professionals bij deze bedrijven gingen je voor

Proludic
WDL kredietfondsen
Massimo
Circulware
Thibo
Wolbert Fysio
Vitalve
Vaex
maashorst
t zusje
instra
Woodfield
excluton
Van donzel
van den heuvel
Van Tienen
Lazzarella
Raaker

Interesse? Leuk!

Via dit formulier kun je jezelf aanmelden voor de training. Ben je nog geen member? Dan kun je hier aangeven dat je interesse hebt in één van onze trainingen. Wij nemen dan spoedig contact met je op over de mogelijkheden.

Andere trainingen

Data & Analytics, Online marketing

1, 2, 3 op naar meer conversie!

4.1

Waarom kiezen voor een conversie optimalisatie training? In onze snel veranderende digitale wereld is het vermogen om helder te communiceren en te overtuigen crucialer dan ooit. In de ‘1, 2, 3 op naar meer conversie’ training, geleid door Erik van Dooren, duiken we diep in de kunst en wetenschap van effectieve online communicatie.

Meer informatie
AI

AI kwartaal update

4.2

Ieder kwartaal praten Rob of Roel je in 1,5 uur online bij over alle ontwikkelingen op het gebied van AI. In deze AI update voor marketingprofessionals houden ze je op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie. Ontdek de nieuwste tools, innovaties en praktische tips voor jouw marketing en communicatie. Rob en Roel hebben alles samengevat zodat jij direct aan de slag kunt. Zo ben en blijf jij op de hoogte van alle kansen en mogelijkheden!

Meer informatie
AI, Content creatie

Wervende vacatureteksten schrijven (met AI)

4.6

Schrijf je regelmatig vacatureteksten? En wil je weten hoe je deze nóg aantrekkelijker maakt voor talent? In deze praktische training ga je direct aan de slag met je eigen vacaturetekst. Je leert én doet: aan het einde van de ochtend heb je een verbeterde tekst die talent overtuigt om te solliciteren.

Meer informatie
Social media

Social media plan in één dag

4.9

In onze COLLABS krijgt een ‘gewone’ werkdag een BRIGHTN jasje. Tijdens deze editie gaan we in één dag jouw social media strategie maken. We trappen af met wat theorie en daarna ga je zelf aan de slag. Samen met andere marketeers, dus sparren is ‘verplicht’. Zo leren we van en met elkaar! En het eindresultaat is een gedegen social media strategie voor jouw bedrijf.

Meer informatie