In deze interactieve sessie ontdek je welke juridische risico’s er kleven aan AI en hoe je verantwoord met deze technologie omgaat. Geen droge kost, maar praktische inzichten die je direct kunt toepassen. Na deze training weet je waar je op moet letten én hoe je AI veilig inzet in je werk.
Aan de hand van het Wat is jouw Raaker?-spel gaan we aan de slag met Raakmomenten van (max) vier organisaties. Tijd voor some Serious Gaming! In teams en onder tijdsdruk beantwoord je vragen en voer je opdrachten uit. Alle vragen en antwoorden gaan over klantbeleving en hoe je deze positief kunt beïnvloeden. We gaan hierover met elkaar in gesprek, waardoor je je nog meer bewust wordt van wat een positieve klantbeleving en klantwaardering kan betekenen voor jouw organisatie.
Waarom kiezen voor een conversie optimalisatie training? In onze snel veranderende digitale wereld is het vermogen om helder te communiceren en te overtuigen crucialer dan ooit. In de ‘1, 2, 3 op naar meer conversie’ training, geleid door Erik van Dooren, duiken we diep in de kunst en wetenschap van effectieve online communicatie.
Wil je je marketingcontent een verfrissende twist geven? In deze unieke training leer je samen met de redacteurs van De Speld hoe je humor slim inzet in je communicatie. Door de expertise van Nederlands bekendste satirische nieuwsplatform te combineren met praktische marketinginzichten, creëer je content die opvalt, vermaakt én converteert.
In onze COLLABS krijgt een ‘gewone’ werkdag een BRIGHTN jasje. Tijdens deze editie gaan we in één dag jouw social media strategie maken. We trappen af met wat theorie en daarna ga je zelf aan de slag. Samen met andere marketeers, dus sparren is ‘verplicht’. Zo leren we van en met elkaar! En het eindresultaat is een gedegen social media strategie voor jouw bedrijf.
Doet ChatGPT niet wat jij wil? Druipt het ChatGPT gehalte van je teksten af? Ben je het wiel continu opnieuw aan het uitvinden met je prompts. Dan moet je misschien iets aan je prompts gaan doen en zijn eigen GPT’s waarschijnlijk wat voor jou. Ontdek de kunst van het creëren van AI-prompts in deze training met Roel.
In deze interactieve LAB intervisie interne communicatie werk je samen met marketingprofessionals aan interne communicatievraagstukken, onder begeleiding van Roel. Ontdek praktische oplossingen en verbeter je vaardigheden in deze interactieve sessie.
Je bent lekker onderweg als marketeer, maar je merkt dat je toe bent aan de volgende stap. Verdieping. Sparren met vakgenoten die dezelfde uitdagingen tegenkomen. Daarom is er BRIGHTN Beyond – hét programma voor members die willen blijven groeien. Tijdens deze kick-off ontdek je wat deze sessie jou te bieden heeft én gaan we direct aan de slag met het eerste thema: AI in marketing.
In een tijd waarin jij gaat als de brandweer maar technologie nog sneller, is ChatGPT jouw partner in crime om jouw teksten schandalig goed te maken. In deze trainingen nemen Ankie en Roel je mee in de wereld van AI. Jouw creativiteit gecombineerd met de efficiëntie van ChatGPT is de ideale combinatie voor wervelende teksten. Dus klim in die pen en meld je aan voor Slim schrijven met Chatgpt.
Leer in twee dagdelen hoe je professionele video’s maakt met je smartphone. Van een goed script en het maken van perfecte shots tot het bewerken van je beelden: deze praktische workshop is ideaal voor marketeers die hun content naar een hoger niveau willen tillen. Geen voorkennis nodig, alleen je eigen telefoon en een flinke dosis enthousiasme!
Ben jij benieuwd hoe Google Ads precies werkt, maar duizelt het je als je het platform opent? In deze online kennissessie laat onze specialist Billy je zien waar je alles kunt vinden, hoe de opbouw werkt en welke knoppen belangrijk zijn. Je krijgt inzicht in de mogelijkheden én de valkuilen van Google Ads. Na deze sessie weet je precies wat er speelt als je met een bureau of specialist samenwerkt. Of je durft misschien zelf al een aanpassing te doen.
Wil jij dat jouw teksten niet alleen gelezen, maar ook begrepen én onthouden worden? In deze training leer je hoe je doelgroepgericht schrijft en hoe je met de juiste inhoud en taal overtuigt. We duiken in de psychologie achter effectieve communicatie en passen dit direct toe op jouw eigen teksten. Je ontdekt de drie pijlers van doelgroepgericht schrijven – duidelijkheid, onderscheidend vermogen en vertrouwen – en leert hoe AI je hierbij kan ondersteunen. Praktisch, inspirerend en direct toepasbaar!
Werk jij al regelmatig in Canva, maar heb je het gevoel dat er nog veel meer uit te halen valt? Wil je slimmer werken, sneller ontwerpen en ontdekken hoe AI-tools en animaties jouw designs naar een hoger niveau tillen? Dan is deze workshop precies wat je zoekt. Tijdens deze sessie ga je niet alleen luisteren, maar vooral zelf aan de slag met Canva Pro. Na deze middag weet jij hoe je Canva écht professioneel inzet – sneller, creatiever én slimmer.