LAB | B2B marketing
BRIGHTN LAB | Intervisie | Wordt gepland bij minimaal 3 deelnemers
In onze snel veranderende digitale wereld is het vermogen om helder te communiceren en te overtuigen crucialer dan ooit. In de ‘1, 2, 3 op naar meer conversie’ training, geleid door Erik van Dooren, duiken we diep in de kunst en wetenschap van effectieve online communicatie Deze training is perfect voor marketeers en communicatieprofessionals die hun digitale content willen versterken. Denk aan websites, landingspagina’s, e-mails en social media.
We duiken in gedragspsychologie om het gedrag van je doelgroep te sturen. Je leert aandacht trekken, interesse wekken en actie stimuleren. Theorie en praktijk gaan hand in hand. Je past je nieuwe kennis direct toe.
Wat je gaat leren:
Theoretische basis: Begrijp de kernconcepten van gedragspsychologie zoals het Fogg Behavior Model en de twee denksystemen van Kahneman.
Praktische toepassingen: Leer hoe je deze concepten kunt toepassen om de triggers, ability en motivation van je doelgroep te vergroten, met een speciale focus op Cialdini’s 7 principes van overtuiging.
Oefeningen: Pas je nieuwe kennis direct toe op je eigen projecten, met direct feedback vanuit een CRO-specialist en samenwerking met andere deelnemers.
Wat kun je verwachten:
Interactieve Sessies: De training is interactief opgezet, waarbij je in kleine groepen werkt en directe feedback krijgt van Erik en je medecursisten.
Direct toepasbaar: Je verlaat de training niet alleen met theoretische kennis, maar ook met concrete actiepunten die je direct kunt toepassen in je werk.
Verbeter je digitale communicatie en overtuigingskracht met ‘1, 2, 3 op naar meer conversie’.
Maximaal 10 deelnemers en vol = vol!
Als CRO / UX specialist zorg ik ervoor dat bedrijven meer resultaat halen uit hun website en marketing uitingen. Ik doe data analyse, gebruikersonderzoek én baseer mij op UX richtlijnen en principes uit de gedragspsychologie. Zo kom ik tot concrete ideeën om een website of uiting te verbeteren. Ik werk het uit, manage de implementatie en zet eventueel A/B testing in. Dit doe ik voor webshops, b2b, recruitment websites en allerlei andere soorten bedrijven.
BRIGHTN LAB | Intervisie | Wordt gepland bij minimaal 3 deelnemers
BRIGHTN CLASS | Nog in te plannen | Trainer: Feie Verouden | Locatie: BRIGHTN HQ
BRIGHTN SKILL | Nog in te plannen | Trainer: Tim Hoogeveen & Roel Bijvelds | Locatie: BRIGHTN HQ
BRIGHTN SKILL | Nog in te plannen | Trainer: Ankie Geenen & Roel Bijvelds | Locatie: BRIGHTN HQ
BRIGHTN MEMBEREVENT | dinsdag 24 oktober 09:00 tot 12:00 uur | Spreker: Marion van Loon | Locatie: Campus Uden
BRIGHTN SKILL | Meerdere data | Trainer: Rob de Groot & Roel Bijvelds | Locatie: BRIGHTN HQ
BRIGHTN CLASS | Geweest | Trainer: Christ Coolen | Locatie: vantienen
BRIGHTN SKILL | Wordt gepland bij voldoende deelnemers | Rob de Groot (Raaker) | Locatie: BRIGHTN HQ
BRIGHTN SKILL | Datum: 9 oktober, 1 november en 28 november i (3-daagse training) | Trainers: Janny Brusselers en Roel Bijvelds | Locatie: HQ BRIGHTN | 2 credits
BRIGHTN SKILL | Bij voldoende aanmeldingen | Trainer: Roel Bijvelds – BRIGHTN | Locatie: HQ BRIGHTN | 1 credit
BRIGHTN SKILL | Nog in te plannen | Trainers: Ad en Annelies van FotoID | Locatie: KAEVE