Deze training wordt enkel fysiek bij BRIGHTN HQ gegeven.

Voor wie is deze training?
Voor marketeers en communicatieprofessionals die de klantbeleving belangrijk vinden en willen weten hoe deze positief te beïnvloeden.
Aan de hand van het Wat is jouw Raaker?-spel gaan we aan de slag met Raakmomenten van (max) vier organisaties. Tijd voor some Serious Gaming!
In teams en onder tijdsdruk beantwoord je vragen en voer je opdrachten uit. Alle vragen en antwoorden gaan over klantbeleving en hoe je deze positief kunt beïnvloeden. We gaan hierover met elkaar in gesprek, waardoor je je nog meer bewust wordt van wat een positieve klantbeleving en klantwaardering kan betekenen voor jouw organisatie.

Voor marketeers en communicatieprofessionals die de klantbeleving belangrijk vinden en willen weten hoe deze positief te beïnvloeden.

Je leert memorabele klantbelevenissen te creëren. Originele ideeën om jouw onderneming te onderscheiden. Handvatten om een blijvende indruk te maken op potentiële klanten.

Voor deze training is het fijn als je al enige kennis hebt van mond-tot-mondreclame. Dit kan op verschillende manieren: je hebt bijvoorbeeld het boek ‘Iedereen praat erover’ gelezen, de CLASS ‘klanten en collega’s fan maken van je merk’ gevolgd of je was aanwezig bij de masterclass ‘mond-tot-mond reclame’ van Rob. Het gaat erom dat je bekend bent met de kracht van positieve klantverhalen en het belang van onderscheidende klantbeleving.
Maximaal 12 personen

Zoveel als je wilt! In onze memberships bieden we onbeperkte deelname aan.
Nee, onze trainingen en workshops zijn enkel voor onze members. Een enkele training maken wij beschikbaar voor niet-members, maar dat staat dan duidelijk bij de training vermeld. Wil je member worden? Klik dan snel boven in je scherm op de groene button! 😉
Een membership is er vanaf € 295 per maand. Voor alle details kijk je hier.
Ja, veel trainingen geven we regelmatig opnieuw. Meld je aan en bij voldoende aanmeldingen gaan we hem opnieuw plannen!
Rob de Groot is medeoprichter van BRIGHTN én eigenaar van Raaker. Met een scherp oog voor wat mensen écht raakt, helpt hij bedrijven om zichtbaar te zijn op een manier die natuurlijk voelt en werkt.
Hij schreef het boek Iedereen praat erover, over de kracht van mond-tot-mondreclame als strategisch marketinginstrument. Geen theoretisch verhaal, maar een aanpak die geworteld is in de praktijk van het MKB.
Tijdens deze sessie deelt hij zijn inzichten, verhalen én methodiek, zodat jij er direct mee aan de slag kunt in jouw organisatie.

Via dit formulier kun je jezelf aanmelden voor de training serious gaming op raakmomenten. Ben je nog geen member? Dan kun je hier aangeven dat je interesse hebt in één van onze trainingen. Wij nemen dan spoedig contact met je op over de mogelijkheden.