Ben jij benieuwd hoe Google Ads precies werkt, maar duizelt het je als je het platform opent? In deze online kennissessie laat onze specialist Billy je zien waar je alles kunt vinden, hoe de opbouw werkt en welke knoppen belangrijk zijn. Je krijgt inzicht in de mogelijkheden én de valkuilen van Google Ads. Na deze sessie weet je precies wat er speelt als je met een bureau of specialist samenwerkt. Of je durft misschien zelf al een aanpassing te doen.
Het LAB intervisie social advertisement is er om van en met elkaar te leren. In een online sessie van 60 minuten krijgen 3 tot 4 members per persoon 15 tot 20 minuten de tijd om zijn of haar social ads campagne in te brengen. De anderen mogen daarna vragen stellen en tips en feedback geven. Gegarandeerd dat jij na dit uur met concrete acties én nieuwe kennis de meeting afsluit.
Ieder kwartaal praten Rob of Roel je in 1,5 uur online bij over alle ontwikkelingen op het gebied van AI. In deze AI update voor marketingprofessionals houden ze je op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie. Ontdek de nieuwste tools, innovaties en praktische tips voor jouw marketing en communicatie. Rob en Roel hebben alles samengevat zodat jij direct aan de slag kunt. Zo ben en blijf jij op de hoogte van alle kansen en mogelijkheden!
In deze interactieve LAB intervisie interne communicatie werk je samen met marketingprofessionals aan interne communicatievraagstukken, onder begeleiding van Roel. Ontdek praktische oplossingen en verbeter je vaardigheden in deze interactieve sessie.