Het LAB intervisie social advertisement is er om van en met elkaar te leren. In een online sessie van 60 minuten krijgen 3 tot 4 members per persoon 15 tot 20 minuten de tijd om zijn of haar social ads campagne in te brengen. De anderen mogen daarna vragen stellen en tips en feedback geven. Gegarandeerd dat jij na dit uur met concrete acties én nieuwe kennis de meeting afsluit.
Ieder kwartaal praten Rob of Roel je in 1,5 uur online bij over alle ontwikkelingen op het gebied van AI. In deze AI update voor marketingprofessionals houden ze je op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie. Ontdek de nieuwste tools, innovaties en praktische tips voor jouw marketing en communicatie. Rob en Roel hebben alles samengevat zodat jij direct aan de slag kunt. Zo ben en blijf jij op de hoogte van alle kansen en mogelijkheden!
In deze interactieve LAB intervisie interne communicatie werk je samen met marketingprofessionals aan interne communicatievraagstukken, onder begeleiding van Roel. Ontdek praktische oplossingen en verbeter je vaardigheden in deze interactieve sessie.