In deze strategische en praktische sessie brengen we samen de mogelijkheden van AI binnen jouw marketing- en communicatieprocessen in kaart. We analyseren workflows, identificeren quick-wins en stellen een concreet actieplan op. Zo ontdek je niet alleen wat er technisch mogelijk is, maar vooral hoe je AI slim en haalbaar inzet voor meer impact, efficiëntie en effectiviteit. Met oog voor ROI, praktische toepasbaarheid en de uitdagingen van vandaag.
Hoe zorg je dat jouw bedrijf in AI antwoorden verschijnt? In deze training ontdek je hoe AI-zoekmachines denken én hoe je jouw content daarop afstemt. We combineren praktische SEO-kennis met een nieuwe aanpak: GEO (Generative Engine Optimization). Eerst snappen, dan doen. Je gaat dus niet alleen leren, maar ook direct toepassen.
Van goede voornemens naar concrete posts en dat allemaal in één dag. In dit social media lab ga je niet alleen nadenken over je strategie, maar vul je ook écht je contentkalender én werk je eerste posts uit. Je werkt in alle rust, zonder afleiding, bij ons op kantoor in Uden. Roel is er de hele dag om met je mee te denken en je scherp te houden. Zo maak je meters waar je normaal weken over doet.
Aan de hand van het Wat is jouw Raaker?-spel gaan we aan de slag met Raakmomenten van (max) vier organisaties. Tijd voor some Serious Gaming! In teams en onder tijdsdruk beantwoord je vragen en voer je opdrachten uit. Alle vragen en antwoorden gaan over klantbeleving en hoe je deze positief kunt beïnvloeden. We gaan hierover met elkaar in gesprek, waardoor je je nog meer bewust wordt van wat een positieve klantbeleving en klantwaardering kan betekenen voor jouw organisatie.
Je bent lekker onderweg als marketeer, maar je merkt dat je toe bent aan de volgende stap. Verdieping. Sparren met vakgenoten die dezelfde uitdagingen tegenkomen. Daarom is er BRIGHTN Beyond – hét programma voor members die willen blijven groeien. Tijdens deze kick-off ontdek je wat deze sessie jou te bieden heeft én gaan we direct aan de slag met het eerste thema: AI in marketing.
Wil jij dat jouw teksten niet alleen gelezen, maar ook begrepen én onthouden worden? In deze training leer je hoe je doelgroepgericht schrijft en hoe je met de juiste inhoud en taal overtuigt. We duiken in de psychologie achter effectieve communicatie en passen dit direct toe op jouw eigen teksten. Je ontdekt de drie pijlers van doelgroepgericht schrijven – duidelijkheid, onderscheidend vermogen en vertrouwen – en leert hoe AI je hierbij kan ondersteunen. Praktisch, inspirerend en direct toepasbaar!