In deze strategische en praktische sessie brengen we samen de mogelijkheden van AI binnen jouw marketing- en communicatieprocessen in kaart. We analyseren workflows, identificeren quick-wins en stellen een concreet actieplan op. Zo ontdek je niet alleen wat er technisch mogelijk is, maar vooral hoe je AI slim en haalbaar inzet voor meer impact, efficiëntie en effectiviteit. Met oog voor ROI, praktische toepasbaarheid en de uitdagingen van vandaag.
Wil je met meer zelfvertrouwen je ideeën delen en je werkweek beter structureren? In deze workshop krijg je praktische inzichten en technieken om steviger in je schoenen te staan. Je leert hoe je effectiever communiceert, beter prioriteiten stelt en jezelf zichtbaarder maakt binnen je team. Geen droge theorie, maar direct toepasbare oefeningen die je helpen om met meer overtuiging en rust te werken.
Je bent lekker onderweg als marketeer, maar je merkt dat je toe bent aan de volgende stap. Verdieping. Sparren met vakgenoten die dezelfde uitdagingen tegenkomen. Daarom is er BRIGHTN Beyond – hét programma voor members die willen blijven groeien. Tijdens deze kick-off ontdek je wat deze sessie jou te bieden heeft én gaan we direct aan de slag met het eerste thema: AI in marketing.
Wil jij dat jouw teksten niet alleen gelezen, maar ook begrepen én onthouden worden? In deze training leer je hoe je doelgroepgericht schrijft en hoe je met de juiste inhoud en taal overtuigt. We duiken in de psychologie achter effectieve communicatie en passen dit direct toe op jouw eigen teksten. Je ontdekt de drie pijlers van doelgroepgericht schrijven – duidelijkheid, onderscheidend vermogen en vertrouwen – en leert hoe AI je hierbij kan ondersteunen. Praktisch, inspirerend en direct toepasbaar!
Aan de hand van het Wat is jouw Raaker?-spel gaan we aan de slag met Raakmomenten van (max) vier organisaties. Tijd voor some Serious Gaming! In teams en onder tijdsdruk beantwoord je vragen en voer je opdrachten uit. Alle vragen en antwoorden gaan over klantbeleving en hoe je deze positief kunt beïnvloeden. We gaan hierover met elkaar in gesprek, waardoor je je nog meer bewust wordt van wat een positieve klantbeleving en klantwaardering kan betekenen voor jouw organisatie.
In onze COLLABS krijgt een ‘gewone’ werkdag een BRIGHTN jasje. Tijdens deze editie gaan we in één dag jouw social media strategie maken. We trappen af met wat theorie en daarna ga je zelf aan de slag. Samen met andere marketeers, dus sparren is ‘verplicht’. Zo leren we van en met elkaar! En het eindresultaat is een gedegen social media strategie voor jouw bedrijf.