Houd jij van dikke trucks? En heb je daarnaast een passie voor (online) marketing? Dan is dit de perfecte functie voor jou.

Over de functie

Het doel van de functie is om BUFFL als merk (nog) sterker in de markt te gaan zetten. Jij wordt onderdeel van het team en gaat de (online) marketingkar trekken. 

Naast het bouwen van het merk ga je aan de slag met het creëren van ambassadeurs. Jij zorgt dat er gepraat wordt over BUFFL.

Deze functie is voor twee dagen, maar we vullen hem aan met een andere werkgever. Welke? Dat mag je zelf kiezen. 

Wat ga je doen?

Je gaat de website actualiseren, analyseren en verbeteren. De socials beheren, de eigen webshop uitbouwen en zorgen voor een hoge(re) conversie. 

En om de klanttevredenheid te vergroten ga je de contactmomenten optimaliseren. Zowel voor, tijdens als na het BUFFL-traject.

Feedback van klanten verzamel je en vertaal je naar relevante inzichten. 

Ooit rijden we allemaal een BUFFL

Thuis in je eigen truck

Jouw vrachtwagen is jouw thuis. De plek waar je werkt, slaapt en leeft. Geniet met volle teugen. Met een lach. En met diesel in het bloed. De plek van waaruit je het mooiste vak ter wereld beoefent (op dat van truck customizer na). 

Bij BUFFL hebben ze dan ook maar één doel: zorgen dat jij je 100% thuis voelt in jouw bloedeigen bak. Met een interieur dat past bij jouEn een opbouw waarvoor de hele snelweg omkijkt. Truckstyling op hoog niveau. Want ooit rijden we allemaal een BUFFL!   

Ze zijn een eigen merk voor truckstyling. Bij hen werken truck customizers die net zoveel van ronkende motoren houden als jij. Die lijp worden van een mooi stukje leer. Stuk gaan op stoer stikwerk. En glimmen als een nieuwe truck bij een strak gefreesd logo. Die mooie dingen willen maken. En dat snel doen, omdat ze weten dat jouw auto eigenlijk gisteren klaar moet zijn, als je hem vandaag brengt. En die stiekem een traantje wegpinken, als ze jou zielsgelukkig bij hun weg zien rijden in jouw eigen BUFFL.

Hoe ziet je dag eruit?

Geen dag en week is hetzelfde. Kijk hieronder maar. Dit zou zomaar eens je werkweek kunnen zijn. Als je tenminste van sporten houdt. ;)

Wat zoeken we in jou?

Wij vinden nieuwsgierigheid belangrijker dan ervaring. Stilstaan in je ontwikkeling wil je niet. Je werkt zelfstandig, bent creatief en je hebt gevoel voor beeld en tekst

Je hebt (enige) kennis en ervaring met SEO, SEA, social media en e-mail marketing. 

Met welke tooling kun je werken:

  • Google Analytics, Ads en Datastudio
  • Meta business suite en Ads manager
  • Canva en/of Adobe Suite
  • Wordpress

Je bent een aanpakker die de dingen doet die moeten gebeuren, maar wel op tijd het om hulp vraagt wanneer je dreigt vast te lopen. Verder heb je een afgeronde opleiding op het gebied van marketing en/of communicatie. 

En wat is je sterkste punt? Gezond boerenverstand. En dit gebruik je graag in combinatie met je analytisch denkvermogen.

Wat bieden we jou?

Allereerst een werkplek waar je enorm veel kunt leren. Als jij via BRIGHTN ergens aan de slag gaat heb jij binnen no-time een voorsprong op vakgenoten.

Maar er is meer dan jezelf ontwikkelen. Dat hebben we op een rijtje gezet:

  • Een salaris tussen € 2.400 en € 3.250. Afhankelijk van het aantal vlieguren dat jij hebt gemaakt, leeftijd en vooropleiding. 
  • Je krijgt voor minimaal 6 maanden een contract, maar we gaan altijd voor de lange termijn.
  • Reiskosten en vakantiegeld. Uiteraard.

Wij zijn BRIGHTN

Wij geloven dat de organisatie van marketing anders moet én kan. Want waarom moet je voor de kennis en expertise van een bureau altijd met een zak geld klaarstaan? En waarom moet jij als professional bij een bureau werken om in verschillende keukens te kijken en veel te leren (van en met vakgenoten)?

Wij matchen marketeers met bedrijven, bieden training, begeleiding, dagelijkse ondersteuning en een community met vakgenoten om van elkaar te leren. En dat alles voor een vaste prijs per maand voor jouw werkgever. Zo ontwikkel jij jezelf en hoeft je werkgever niet de tarieven van een bureau te betalen voor deze kennis en expertise.

We zijn inmiddels met 30+ professionals, houden kantoor in Uden en faciliteren jaarlijks meer dan 25 verschillende trainingen en workshops.

Klinkt goed, toch?

Waar wacht je nog op? Solliciteer snel via onderstaande button. Hierna gaan wij aan de slag en dat gaat als volgt:

We kijken of je CV aansluit bij het gevraagde profiel.

Is er een match? Dan volgt er een kennismaking met Roel of Jip.

Voelt dat goed? Dan volgt een kennismaking met de opdrachtgever.

Alle seinen op groen? Dan ontvang je een conceptovereenkomst van de opdrachtgever. Je komt daar namelijk op de loonlijst.

Je krijgt een membership bij BRIGHTN en daarmee continue training en begeleiding.

Gif brightn marketing - Let's brightn up (1)