Sanne maakte na een loopbaan als HR-adviseur de overstap naar marketing. Via een open berichtje kwam ze bij KOMBI Bouwmaterialen terecht, waar ze nu werkt als marketeer. Zonder ervaring, maar met veel enthousiasme en leergierigheid, startte ze in deze nieuwe rol. Via BRIGHTN volgt ze een opleidingstraject en ontwikkelt ze zich op strategisch en creatief vlak.

Wat Sanne aantrok in marketing? Het creatieve denkwerk, de trots voor het bedrijf uitdragen en die energie doorvertalen naar communicatie. Schrijven deed ze vroeger al graag: van blogs tot stukjes voor de volleybalvereniging. Nu combineert ze haar mensgerichte achtergrond met communicatiekracht op de werkvloer.

Geen dag hetzelfde

In haar werk is Sanne bezig met content, het organiseren van klant- en personeelsevenementen en ze zorgt dat Kombi ook intern bijblijft met AI. “Ik vind het leuk dat ik met alles tegelijk bezig mag zijn. Juist die afwisseling geeft energie.” Een project waar ze trots op is, is KombiVitaal: een jaarlijks terugkerend programma rondom vitaliteit binnen het bedrijf, waarin ze haar creativiteit kwijt kan en veel positieve reacties van collega’s ontvangt. “Een massagestoel neerzetten tijdens de week van de ontspanning? Dat is op een leuke manier mensen bewust maken van het onderwerp.”

Waarom Sanne enthousiast is over BRIGHTN:

Samen doelen stellen: Via andere members houdt ze haar leerdoelen scherp en ze motiveren elkaar om aan KPI’s te blijven werken. Zo appte ze regelmatig met een andere member om elkaar scherp te houden.

Kwartaaloverleg met andere marketeers: “Het is fijn om te kunnen sparren met anderen, het maakt mijn werk concreter en begrijpelijker.”

Praktische trainingen: Van AI-updates tot Meta Ads: Sanne past de trainingen direct toe in haar werk.

Om haar werk goed te organiseren, gebruikt Sanne Monday.com. “Roel had me al enthousiast gemaakt, en nu wil ik niet meer zonder.” Ze wil zich verder verdiepen in de mogelijkheden van deze tool. Daarnaast volgt ze BRIGHTN-trainingen, zoals over Meta Ads, en bespreekt ze haar voortgang tijdens 1-op-1-sessies. “Ik krijg hier praktische handvatten om mijn werk efficiënter en doelgerichter te maken” vertelt ze.

Sport, snacks & inspiratie

In haar vrije tijd sport Sanne graag: van crossfit en volleybal tot wandelen en tennis met vriendinnen. “Ik hou van die balans tussen sporten en borrelen, met een kaasplank erbij natuurlijk.” Ontspanning geeft haar vaak ook nieuwe inspiratie. Podcasts, gesprekken tijdens de borrel of gewoon goed om je heen kijken leveren regelmatig nieuwe ideeën op.

Sanne hoopt over vijf jaar met één of twee collega’s samen te werken binnen de marketingafdeling van KOMBI Bouwmaterialen. Ze wil zich dan meer richten op strategie en management, zonder het uitvoerende werk los te laten. Ze gelooft in blijven leren, met een positieve instelling. “There is no progress without struggle,” zegt ze. Ze ziet AI als een belangrijke ontwikkeling in het vak, maar authentiek blijven en waarde toevoegen aan je organisatie blijft volgens haar het belangrijkst.

AI

AI kwartaal update

4.2

Ieder kwartaal praten Rob of Roel je in 1,5 uur online bij over alle ontwikkelingen op het gebied van AI. In deze AI update voor marketingprofessionals houden ze je op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie. Ontdek de nieuwste tools, innovaties en praktische tips voor jouw marketing en communicatie. Rob en Roel hebben alles samengevat zodat jij direct aan de slag kunt. Zo ben en blijf jij op de hoogte van alle kansen en mogelijkheden!

Meer informatie
Inspiratie

De psychologie van het overtuigen met Cialdini

Waarom zeggen mensen “ja” tegen een voorstel, product of idee? En hoe kun je daarop inspelen, zonder gladde praatjes of trucjes? In deze workshop ontdek je de krachtige psychologie achter overtuigen, gebaseerd op het wereldberoemde werk van Robert Cialdini. Je leert hoe je zijn 7 principes herkent én toepast in je eigen communicatie. Met veel voorbeelden, power tips én jouw eigen praktijkcase.

Meer informatie
Fundamentals

Durf, doe en beslis – sterker in jouw rol

Wil je met meer zelfvertrouwen je ideeën delen en je werkweek beter structureren? In deze workshop krijg je praktische inzichten en technieken om steviger in je schoenen te staan. Je leert hoe je effectiever communiceert, beter prioriteiten stelt en jezelf zichtbaarder maakt binnen je team. Geen droge theorie, maar direct toepasbare oefeningen die je helpen om met meer overtuiging en rust te werken.

Meer informatie
AI

AI Quickscan Ontdek de kansen voor Marketing & Communicatie

In deze strategische en praktische sessie brengen we samen de mogelijkheden van AI binnen jouw marketing- en communicatieprocessen in kaart. We analyseren workflows, identificeren quick-wins en stellen een concreet actieplan op. Zo ontdek je niet alleen wat er technisch mogelijk is, maar vooral hoe je AI slim en haalbaar inzet voor meer impact, efficiëntie en effectiviteit. Met oog voor ROI, praktische toepasbaarheid en de uitdagingen van vandaag.

Meer informatie