Sem is 26 jaar oud en werkt als communicatie- en marketingmedewerker bij Thibo, waar ze zich richt op de visuele identiteit en marketingactiviteiten van het bedrijf en haar zusterbedrijven. Met haar achtergrond in Communicatie en Multimedia Design en een master in Grafisch Design, brengt Sem een unieke combinatie van creativiteit en strategisch inzicht in haar rol. Als enige marketeer binnen het bedrijf is ze verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, waaronder social media, de ontwikkeling van marketingmaterialen en de organisatie van evenementen.

meet the member Sem

Sem draagt zorg voor de wekelijkse social media posts van twee bedrijven en ontwikkelt daarnaast brochures en handleidingen die bijdragen aan de visuele presentatie van Thibo. Een belangrijk onderdeel van haar werk is het beheer van de interne communicatie, waarbij ze het bedrijfstijdschrift ontwikkelt en verspreidt. Naast deze dagelijkse taken, organiseert ze ook evenementen: het Thibo Event en de lancering van Europapoort. Deze evenementen zijn belangrijk voor de positionering van het bedrijf, en Sem organiseert deze mee van begin tot eind. 

Haar voorkeur ligt bij grafisch ontwerp, een aspect van marketing waarin ze haar creativiteit kwijt kan. Dit maakt haar werk divers, maar ook uitdagend, omdat ze veel verschillende taken en verantwoordelijkheden moet combineren.

De grootste uitdaging voor Sem is het plannen en prioriteren van de verschillende taken die op haar bord liggen. Dankzij Brightn werkt ze doelgerichter met OKR’s (Objective Key Results) en gebruikt ze een monday-board. Zo houdt ze haar werk gestructureerd en bewaakt ze de voortgang van haar projecten. Ze benadrukt het belang van creativiteit en nieuwsgierigheid in marketing, maar ook de noodzaak van goede planning en overzicht.

Daarnaast blijft Sem zichzelf ontwikkelen door op de hoogte te blijven van de laatste trends via LinkedIn, BRIGHTN-trainingen en designplatforms. Ze ziet creativiteit als een essentiële vaardigheid in haar werk en adviseert beginners om zich te focussen op hun interessegebieden binnen marketing.

meet the member Sem

Ook buiten het werk creatief bezig

Naast haar werk bij Thibo heeft Sem veel hobby’s, waaronder klassiek ballet, jazzballet, hockey en fitness. Ze maakt ook illustraties in haar vrije tijd en bezoekt graag festivals en feestjes. Sem is naast haar werk dus erg actief bezig!

“Ik heb door Brightn geleerd dat ik tekstschrijven eigenlijk echt heel leuk vind.”

Persoonlijke begeleiding:
Sem heeft regelmatig 1-op-1 sessie met Roel, waarbij ze praktische handvatten krijgt om “de kar te trekken” binnen de organisatie. Geen vage adviezen, maar concrete tips waarmee ze direct aan de slag kan.

Netwerken:
Tijdens een BRIGHTN-training ontmoette Sem een mede-BRIGHTN-member die gespecialiseerd is in het organiseren van evenementen. Dankzij het BRIGHTN-netwerk had ze tijdens de organisatie van een groot evenement een waardevolle extra collega. Dit is waar netwerken écht voor werkt!

Up-to-date blijven:
BRIGHTN deelt de nieuwste ontwikkelingen en toepassingen, zoals het effectief inzetten van AI. Zo hoef je niet zelf alles uit te zoeken; BRIGHTN doet het voor je!

In de toekomst wil Sem zich verder specialiseren in digitale marketing en data-analyse. Ze ziet kansen om gepersonaliseerde, datagestuurde campagnes te ontwikkelen die klanten op een dieper niveau bereiken. Met de geplande uitbreiding van het marketingteam bij Thibo hoopt ze haar vaardigheden verder te kunnen inzetten om de marketingstrategie van het bedrijf verder te optimaliseren.

Sem blijft vastberaden om haar kennis en creativiteit verder te ontwikkelen en bij te dragen aan het succes van Thibo.

Strategie

Marketingplan in één dag

4.6

Bij BRIGHTN geloven we dat elk bedrijf, groot of klein, een effectieve marketingstrategie nodig heeft. Tijdens deze training helpen we je om in één dag een compleet marketingplan te maken, zodat je direct kunt starten met het behalen van resultaten.

Meer informatie
Social media

LinkedIn Advertising: haal meer uit je campagnes

4.2

Klaar om je LinkedIn advertenties naar een hoger niveau te tillen? Schrijf je dan nu in voor onze LinkedIn Advertising training en ontdek de kracht van LinkedIn voor jouw bedrijf.

Meer informatie
Fundamentals, Tools

Grip op je werk(week)

4.1

Heb jij het gevoel dat je altijd druk bent, niets af krijgt of altijd meer open eindjes hebt na een dag werken dan toen je ‘s ochtends begon? Of heb je ‘s avonds of in het weekend regelmatig een stressmomentje omdat je iets vergeten bent? Je bent niet de enige. In de workshop Grip op je werkweek leer je jouw werk te organiseren, overzicht te bewaren en ga je werken met een gesloten systeem waardoor vergeten taken (grotendeels) tot het verleden behoren. Dit maakt je werk én leven gegarandeerd veel leuker!

Meer informatie
Online marketing, Tools

E-mailmarketing: je digitale nieuwsbrieven verbeteren

In deze training leer je hoe je sneller effectieve nieuwsbrieven maakt die écht resultaat opleveren. We laten je zien hoe je tijd bespaart, terwijl je open- en click rates een flinke boost geeft.

Meer informatie
AI

AI kwartaal update

4.2

Ieder kwartaal praten Rob of Roel je in 1,5 uur online bij over alle ontwikkelingen op het gebied van AI. In deze AI update voor marketingprofessionals houden ze je op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie. Ontdek de nieuwste tools, innovaties en praktische tips voor jouw marketing en communicatie. Rob en Roel hebben alles samengevat zodat jij direct aan de slag kunt. Zo ben en blijf jij op de hoogte van alle kansen en mogelijkheden!

Meer informatie