Het LAB intervisie social advertisement is er om van en met elkaar te leren. In een online sessie van 60 minuten krijgen 3 tot 4 members per persoon 15 tot 20 minuten de tijd om zijn of haar social ads campagne in te brengen. De anderen mogen daarna vragen stellen en tips en feedback geven. Gegarandeerd dat jij na dit uur met concrete acties én nieuwe kennis de meeting afsluit.
In onze COLLABS krijgt een ‘gewone’ werkdag een BRIGHTN jasje. Tijdens deze editie gaan we in één dag jouw social media strategie maken. We trappen af met wat theorie en daarna ga je zelf aan de slag. Samen met andere marketeers, dus sparren is ‘verplicht’. Zo leren we van en met elkaar! En het eindresultaat is een gedegen social media strategie voor jouw bedrijf.
Ben jij die leergierige marketeer die graag met LinkedIn aan de slag gaat? In de workshop ‘LinkedIn marketing: de basis’ leggen we alle basics uit die je moet kennen. Van je persoonlijke profiel tot je bedrijfsprofiel inrichten. En van de verschillende content die je kunt maken tot de mogelijkheden met adverteren en betaalde abonnementen.