Doel van deze workshop

  • Dat jij iets nieuws hebt geleerd over de psychologie van landingspagina’s
  • Dat jij die kennis echt eigen hebt gemaakt door het te vertalen naar je eigen praktijk
  • Dat jij een concreet eindproduct hebt in de vorm van een landingspagina die je direct kunt gebruiken

Christ ‘slideshow’ Coolen gaat jou in deze driedelige workshop leren waar een goed converterende landingspagina aan moet voldoen. En dan? Leren doe je door doen. Dus je gaat een blauwdruk ontwikkelen die een dag later direct te gebruiken is.

3 dagdelen

}

12-15 uur

Fysieke workshop

4 BRIGHTN CREDITS

Deze workshops zijn alleen voor members. Deelnemen? Bekijk hier hoe je member wordt.

Christ Coolen

13 juni, 28 juni en 6 juli van 09:00 tot 13:00 uur

BRIGHTN HQ (Uden)

Inhoud van deze workshop

Dagdeel 1: kennisoverdracht over de psychologie van goed converterende landingspagina's
  • Hoe beslissen mensen (snelle beslissers versus langzame beslissers)? 
  • Hoe werken copy & afbeeldingen goed met elkaar samen? 
  • Hoe creëer je op een makkelijke manier “informatie hiërarchie”? 
  • Welke 5 elementen mogen zeker niet ontbreken op een goede landingspagina?
Dagdeel 2: werksessie eigen landingspagina uitdenken & pre-productie
  • Een interactieve sessie waarbij iedereen in kleine groepjes aan de gang gaat zijn/haar eigen landingspagina te maken. Doel is dat je aan het eind van de middag de belangrijkste elementen van een effectieve pagina hebt geproduceerd.
Dagdeel 3: werksessie eigen landingspagina afmaken & 'bouwen'
  • Opnieuw een werksessie. De nadruk ligt nu niet op nadenken en uitwerken maar op het ‘bouwen’ van de landingspagina. Alles wat in de tweede werksessie is geproduceerd wordt nu echt in een pagina gegoten.

Aanmelden voor workshop