Doel van deze workshop

  • Het opzetten van een doordachte contentstrategie
  • Vaststellen welke kanalen voor jouw opdrachtgever het beste zijn.

Klanten aan je merk binden is wat je wil en contentmarketing is hier dé manier voor. In deze training gaan we samen aan de slag met het opstellen van een doordachte contentstrategie om zo je doelgroep te bereiken met relevante en waardevolle content. 

We gaan vaststellen wat jouw opdrachtgever(s) wil(len) bereiken met de content die ze gaan delen, welke content aansluit bij de doelgroep en wat voor jouw organisatie(s) de juiste distributiekanalen zijn.

1 dagdeel

}

4 uur

Fysieke workshop

1 BRIGHTN CREDIT

Deze workshops zijn alleen voor members. Deelnemen? Bekijk hier hoe je member wordt.

Roel Bijvelds & Inge Mennen

15 nov. 09:00 – 13:00 uur

BRIGHTN HQ in Uden

Inhoud van deze workshop

Dagdeel 1: een winnende contentstrategie
  • De verschillende soorten content
  • Wat is voor jouw opdrachtgever relevant?
  • Wat wil je doelgroep?

Aanmelden voor workshop