Goeie koffie. Dat is waar jij je werkdag het liefste mee begint. Die heerlijke geur van vers, gezette koffie zorgt ervoor dat jij bruist van de ideeën, de social content uit je mouw schudt en je het verkoop en marketing team inspireert met ideeën voor die nieuwe campagne.

Over de functie

Als Marketing en Communicatie specialist bij vantienen ben je verantwoordelijk voor het opzetten en uitwerken van campagnes en voor interne en externe communicatiewerkzaamheden. 

Wat ga je zoal doen?

  • Online en offline Marketingcampagnes ontwikkelen en uitwerken
  • De social accounts beheren
  • Nieuwsbrieven schrijven en opmaken
  • Inspirerende content schrijven voor op onze website
  • En hebben we een event of beurs? Dan help je daar graag aan mee

vantienen

‘Goeie koffie’ overal, altijd en voor iedereen bereikbaar maken, door klanten optimaal te ontzorgen met de best mogelijke oplossingen. Dát is waar vantienen voor staat! 

vantienen is sinds 1973 uitgegroeid tot een bedrijf waar je terecht kunt voor iedere gewenste koffievoorziening. Of het nu gaat om een kantooromgeving, de werkplaats of jouw keuken! Door onze ruime ervaring kunnen we samen kiezen welke koffie of thee het beste bij je past. Of je nu kiest voor een krachtige espresso of smaakvolle filterkoffie, wij hebben alle mogelijkheden in huis!

Hoe ziet je dag eruit?

Geen dag en week is hetzelfde. Kijk hieronder maar. Dit zou zomaar eens je werkweek kunnen zijn. 

Wat zoeken we in jou?

Je bent nieuwsgierig, creatief, drinkt graag een kop goeie koffie en je voelt je thuis in een familiebedrijf. Vrijheid vind je belangrijk, dus die krijg jij ook. Uiteraard draag je daarbij ook de verantwoordelijkheid. We zien graag dat je taken naar je toe trekt en zelf met ideeën komt. 

Verder vragen wij:

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Wonend op maximaal 40 minuten reisafstand van het dorp Zeeland (Noord-Brabant)
  • Ervaring met marketing strategieën en er wordt waarde gehecht aan eigen inbreng

Wat bieden we jou?

Allereerst een werkplek waar je enorm veel kunt leren. Als jij via BRIGHTN ergens aan de slag gaat heb jij binnen no-time een voorsprong op vakgenoten.

Maar er is meer dan jezelf ontwikkelen. Dat hebben we op een rijtje gezet:

  • Een salaris tussen € 2.450 en € 3.400. Afhankelijk van het aantal vlieguren dat jij hebt gemaakt, leeftijd en vooropleiding. 
  • Je krijgt voor 6 of 12 maanden een contract en bij goed functioneren wordt dit omgezet naar onbepaalde tijd.
  • Een fijne werkplek in een mooi, nieuw kantoor in Zeeland.
  • Reiskosten en vakantiegeld. Uiteraard.

Wij zijn BRIGHTN

Wij geloven dat de organisatie van marketing anders moet én kan. Want waarom moet je voor de kennis en expertise van een bureau altijd met een zak geld klaarstaan? En waarom moet jij als professional bij een bureau werken om in verschillende keukens te kijken en veel te leren (van en met vakgenoten)?

Wij matchen marketeers met bedrijven, bieden training, begeleiding, dagelijkse ondersteuning en een community met vakgenoten om van elkaar te leren. En dat alles voor een vaste prijs per maand voor jouw werkgever. Zo ontwikkel jij jezelf en hoeft je werkgever niet de tarieven van een bureau te betalen voor deze kennis en expertise.

We zijn inmiddels met 40+ professionals, houden kantoor in Uden en faciliteren jaarlijks meer dan 25 verschillende trainingen en workshops.

Klinkt goed, toch?

Waar wacht je nog op? Solliciteer snel via onderstaande button. Hierna gaan wij aan de slag en dat gaat als volgt:

We kijken of je CV aansluit bij het gevraagde profiel.

Is er een match? Dan volgt er een kennismaking met Roel.

Voelt dat goed? Dan volgt een kennismaking met de opdrachtgever.

Alle seinen op groen? Dan ontvang je een conceptovereenkomst van de opdrachtgever. Je komt daar namelijk op de loonlijst.

Je krijgt een membership bij BRIGHTN en daarmee continue training en begeleiding.

Gif brightn marketing - Let's brightn up (1)