Intern communiceren kun je leren!

Waar gaat deze training over?

Jij bent verantwoordelijk voor de interne communicatie binnen jouw organisatie. Dat betekent dat jij dagelijks bezig bent met het boeien, binden en veranderen van je collega’s. Hoe zorg je ervoor dat medewerkers op de hoogte blijven maar ook betrokken zijn bij je bedrijf? Hoe zorg je ervoor dat collega’s kennis delen met elkaar, verandering omarmen of nieuwe technologie adopteren? Tijdens deze CLASS delen we de in’s en out’s van interne communicatie. Van praktische zaken als een jaarplanning en mogelijke middelen, tot hoe je in je plannen rekening houdt met verschillende generaties en informatiebehoefte. En dat alles met veel voorbeelden uit de praktijk. 

Meer informatie

Resultaat na deze training
Je leert je doelgroepen herkennen en daar je communicatie op af te stemmen. Je weet hoe je over specifieke onderwerpen het beste kunt communicatie (leiderschap, veranderingen binnen de organisatie, HR informatie) en je hebt praktische tips om de interne communicatie op te pakken.
Voorkennis
Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.
Tijdsinvestering
De tijd die je voor deze CLASS nodig hebt is ongeveer 2 uur.
Locatie en deelname
Deze class is hybride. Je kunt dus fysiek aanwezig zijn bij BRIGHTN op kantoor of online deelnemen. Geef je voorkeur aan bij de aanmelding. We kunnen geen garanties geven. Wanneer er teveel fysieke aanmeldingen zijn, is het op basis van volgorde inschrijving.
Afronding
Er zal geen certificaat worden uitgereikt na afloop.
Vervolg
Bespreek dit met je talent-coach.

Deelnemen?

Members van BRIGHTN
Heb je een membership bij BRIGHTN? Dan kun je deze CLASS bijwonen. Hiervoor hoef je geen credits in te leveren.
Professionals zonder membership
Marketeers of communicatie professionals die nog geen membership hebben kunnen eenmalig een wildcard aanvragen voor gratis deelname. Scroll naar beneden voor het aanvraagformulier.
Over de trainer

Katelijn Simons geeft deze kennissessie. Voor ze als Talent Coach bij BRIGHTN aan de slag ging, ontfermde ze zich in het onderwijs, de bouw en de IT over interne communicatie. Ze was intern community manager, verantwoordelijk voor het interne magazine en zat aan de communicatie-knoppen bij overnames en veranderingen in het snelgroeiende Fellowmind. Daarna bracht ze bij bouwbedrijf Van Wijnen structuur aan in de kennisdeling van alle stafafdelingen en verschillende business units van Van Wijnen. Ze neemt jou graag mee in de lessen die zij onderweg leerde.

“Verbinding met de doelen van het bedrijf, daar gaat interne communicatie over.”

Andere trainingen