Crossmediale campagnes via on- en offline media met DPG

Waar gaat deze training over?

DPG zegt sommigen van jullie misschien niets, maar grote kans dat je bijna dagelijks gebruikt maakt van één van hun labels. Denk aan nu.nl, VT wonen, Q music of het Brabants Dagblad. Tijdens deze CLASS ontdek je de verschillende mogelijkheden voor adverteerders, zowel on- als offline. En nee, daar hoef je niet direct tonnen budget voor te hebben. Ook voor kleinere budgetten kun je prima campagnes inzetten via labels van DPG Media.

Meer informatie

Resultaat na deze training
Je hebt kennis van de verschillende producten van DPG. Zowel via display als branded content. Ook weet je wat de offline mogelijkheden zijn als advertererder.
Voorkennis
Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.
Tijdsinvestering
De tijd die je voor deze CLASS nodig hebt is ongeveer 2 uur.
Locatie en deelname
Deze class is hybride. Je kunt dus fysiek aanwezig zijn bij BRIGHTN op kantoor of online deelnemen. Geef je voorkeur aan bij de aanmelding. We kunnen geen garanties geven. Wanneer er teveel fysieke aanmeldingen zijn, is het op basis van volgorde inschrijving.
Afronding
Er zal geen certificaat worden uitgereikt na afloop.
Vervolg
Er is geen specifieke training als vervolg.

Deelnemen?

Members van BRIGHTN
Heb je een membership bij BRIGHTN? Dan kun je deze CLASS bijwonen. Hiervoor hoef je geen credits in te leveren.
Professionals zonder membership
Marketeers of communicatie professionals die nog geen membership hebben kunnen eenmalig een wildcard aanvragen voor gratis deelname. Scroll naar beneden voor het aanvraagformulier.
Over de trainers

Ruud van der Wijst is account manager bij DPG. In deze rol helpt hij klanten met marketing vraagstukken voor zowel digitaal als offline media.

Femke Hendriks is Digital Consultant bij DPG met focus ook klanten en digital marketing bureaus. Ze heeft een brede achtergrond in Digital Marketing vanuit bureauzijde en DPG media.

"Het is belangrijk om altijd kritisch mee te blijven denken met de klant om de juiste producten met de juiste boodschap in te zetten voor de doelstelling en doelgroep"

Andere trainingen