Heb jij een paar jaar ervaring met communicatie en events? Na je eerste baan zin in een volgende stap waar jij je regel-skills, schrijftalent en energie in kwijt kan? Dan ben jij vast onze nieuwe Academy Coordinator.

Wij zoeken een regelneef of -tante met vlotte pen! Iemand met het BRIGHTN DNA: ambitieus en nieuwsgierig. Schrijfvouten maak jij bijna nooit. En als jij iets regelt, dan komt het goed. Want het maken en bijhouden van een planning is jouw tweede natuur.

En misschien heb je vroeger wel in de horeca gewerkt? Je bent in ieder geval sociaal en maakt het mensen graag naar de zin. Gastvrij, dat ben jij.

Klinkt nog steeds als een match? Mooi.

Wat ga je doen?

Dan ben je nu benieuwd naar wat je gaat doen. Afwisselend zal het zeker zijn, want: 

  • ‘s ochtends host jij een training die door een externe trainer wordt gegeven. Jij ontvangt de members, zorgt dat ze zich welkom voelen en dat de training uitstekend verzorgd is; 
  • en omdat het ook interessant voor jou is, sluit je zelf ook aan;
  • vóór deze training heb jij alle communicatie naar onze 35 members en de trainer zelf verzorgd; 
  • jij maakt een social post van de training. De beelden schiet jij zelf en de tekst schud je (eventueel met een beetje hulp van ChatGPT) zo uit je mouw; 
  • hierna brainstorm je met Roel, Katelijn en Rob voor het Academy programma van volgend jaar; 
  • dan verstuur je nog een nieuwsbrief van een klant die tijdelijk gebruik maakt van jouw BRIGHTN BACK-UP omdat zijn marketeer een maand vakantie heeft; 
  • en als afsluiter van de dag plaats jij een nieuw bericht in onze Community over de eerstvolgende BRIGHTN CLASS.

Hoe ziet je week eruit?

Geen dag en week is hetzelfde. Kijk hieronder maar. Dit zou zomaar eens je werkweek kunnen zijn. Als je tenminste van sporten houdt. ;)

Wat bieden we jou?

Een unieke kans om jezelf als professional te ontwikkelen. Met BRIGHTN heb jij binnen no-time een voorsprong op vakgenoten

Maar er is meer dan jezelf ontwikkelen. Dat hebben we op een rijtje gezet:

  • Een salaris tussen € 2.600 en € 3.000 o.b.v. een fulltime dienstverband. Afhankelijk van het aantal vlieguren dat jij hebt gemaakt, leeftijd en vooropleiding. 
  • Onbeperkte deelname aan onze trainingen en workshops.
  • Onbeperkte vakantiedagen. Ja, echt.
  • Een contract op 1 A4, zonder juridisch geneuzel, voor de duur van 12 maanden.
  • Minimaal 24 uur en uit te breiden tot 40 uur
  • En verder nog wat standaard zaken, zoals reiskostenvergoeding, een laptop met toebehoren, een telefoon en de mogelijkheid om thuis te werken.

Wij zijn BRIGHTN

Wij geloven dat de organisatie van marketing en communicatie anders moet én kan. Want waarom moet je voor de kennis en expertise van een bureau altijd met een zak geld klaarstaan? En waarom moet jij als professional bij een bureau werken om in verschillende keukens te kijken en veel te leren (van en met vakgenoten)?

Wij bieden training, begeleiding en dagelijkse ondersteuning voor marketing en communicatie professionals. Met inmiddels meer dan 35 members vormen we een community van vakgenoten die van en met elkaar leren. En dat alles voor een vaste prijs per maand voor jouw werkgever. Zo ontwikkel jij jezelf en hoeft je werkgever niet de tarieven van een bureau te betalen voor deze kennis en expertise.

We houden kantoor in Uden en faciliteren jaarlijks meer dan 25 verschillende trainingen en workshops. Vaak in onze eigen trainingsruimte, soms op een externe locatie.

Klinkt goed, toch?

Waar wacht je nog op? Solliciteer snel via onderstaande button. Hierna gaan wij aan de slag en dat gaat als volgt:

We kijken of je CV aansluit bij het gevraagde profiel.

Is er een match? Dan volgt er een kennismaking met Roel.

Voelt dat goed? Dan volgt een kennismaking met de rest van het team.

Alle seinen op groen? Dan ontvang je een contractvoorstel. Op 1 A4.

Je krijgt uiteraard een membership bij BRIGHTN en daarmee continue training en begeleiding.

Gif brightn marketing - Let's brightn up (1)